Uncategorized

Recenze knih: Catsong od T.J. Banks

Catsong je podmanivá a nádherná sbírka příběhů o speciálních kočkách a dopadu, který měli na autorův život. T.J. Banky sdílejí příběhy koček, které zdobily její život, a nesmírnou lásku, štěstí a pohodlí, které přinesly, každá ve svém vlastním a zvláštním způsobu. Existuje Alexander Czar-Cat, magická kočka autorova dětství. Je tu Jason, černobílý bloudí, jehož láska a náklonnost doprovázejí banky během jejích vysokoškolských let a do jejího manželství. Existují kriket a Tikvah a slunovrat a kiloh, kočky, které se spojují s autorem na úrovni duše. T.J. Banky jasně zná a rozumí kočkám a její uznání a láska k každé jednotlivé kočce svítí v její citlivé a krásné próze. Sdílením jejích příběhů o těchto kočkách nás autorka cítí, že jsme je skutečně znali, a také nám ukazuje, jak skutečně zvláštní jsou všechny kočičí duchy, které přicházejí a odcházejí z našich životů, jsou. Pro ty z nás, kteří jsou připraveni naslouchat našim srdcím, nám kočky tolik ukazují. Obohacují naše životy prostřednictvím své jednoduché, milující přítomnosti, přinášejí nám štěstí a zábavu svými neomezenými antikami a během našich temných dnů dodávají tichou lásku a podporu. Tato sbírka příběhů pokrývá všechny tyto aspekty a další.

Je nemožné vybrat jeden příběh nad druhým – všichni jsou úžasní a zvláštní svým způsobem. Ale pro mě se mě příběh, Catsong, dotkl hodně hluboce. Toto je příběh Kilah, sedmnáctileté želvové kočky, která pomáhá svému člověku prostřednictvím osobní katastrofy a mnoha zvířecích krizí-a jehož milující duch nadále přináší pohodlí i po přechodu do nefyzické dimenze.

Tato kniha je pokladem pro každého milovníka koček a dělá skvělý dárek na dovolenou. Autor má k prodeji k dispozici omezený počet podepsaných kopií. E-mail T.J. Banks At Dawnntreader27@earthlink.net pro mnohem více informací a na objednávku.

T.J. Banks je autorem Souleiado a Houdini, románu pro mladé dospělé, který Cleveland Amory nadšeně označil „vítěze“. Její práce se objevila v počtu antologií, včetně kuřecí polévky pro duši jednoho rodiče a šálek pohodlí pro ženy v lásce. Žije se svou dcerou Marissou a jejich kočkami a králíky v často mírumilovné, ale vždy zajímavé království v Connecticutu.

Ingrid King